dinsdag 7 juni 2016

SLOPERS HEBBEN OOK TALENT...


 Er hing een mooie billboard met tekst op een aanplakhuisje in de Froukemaheerd. Het plakkaat beeldde een spiegel uit. Als je er naar of in keek zag je jezelf. Ook las je de tekst: Sta je nu oog in oog met talent?

Het kan niet anders zijn, of de spiegel-billboard met tekst heeft een aspirant sloper geïnspireerd. Zie foto's. Boven zien we de 'spiegel' kapot op straat liggen. Als de fotograaf er helemaal boven had gestaan, had hij zichzelf kunnen bewonderen.

Op de linker afbeelding is te zien waar de spiegel met tekst heeft gehangen.

Afbeelding rechts, vakkundig en met veel talent gesloopt ligt het ding op straat. Zal de vandaal voordat hij de plakkaat uit zijn omlijsting heeft geropt nog even naar zichzelf hebben gekeken? Zo ja, stond hij toen oog in oog met talent? In the City of?

Door de hele stad Groningen is momenteel op de buitenreclame van Centercom de campagne Groningen, City of Talent te zien. De campagne bestaat uit een spiegelposter van A0-formaat met de tekst: Sta jij nu oog in oog met talent? De campagne is een samenwerking tussen de Rijksuniversiteit van Groningen, de Hanzehogeschool, het UMCG, de gemeente Groningen en  Marketing Groningen en heeft ten doel om te laten zien dat Groningen niet alleen een echte studentenstad is, maar ook op het gebied van onderzoek, innovatie en ondernemerschap voorop loopt. Een echte City of Talent dus. - See more at: http://fonkonline.nl/artikelen/marketing/groningen-oog-in-oog-met-talent. Lees hier.

1 opmerking:

Ard zei

We houden de moed erin.
De slopers van nu ,zijn de bouwers van morgen.