maandag 30 september 2013

LENTEHERFSTKRIEBELS CALVIJNSCHOOL

In combinatie met de strakblauwe lucht en de uitbundig schijnende zon heeft het veel weg van de jaarlijkse lentekriebels-actie. Kinderen in hesjes gehuld en met een grijpstok in de hand die op zoek zijn naar zwerfvuil in de Beijumer heerden. Even uit het klaslokaal in de frisse buitenlucht goed werk verrichten. Deze foto is een kwartier geleden op het schoolplein van de Calvijnschool gemaakt. De kinderen kwamen net terug van hun zoektocht naar zwerfvuil. Zo te zien is er van alles buit gemaakt, getuige de gedeeltelijk gevulde vuilniszakken. Jong geleerd oud gedaan (hoop je maar),je leefomgeving schoonhouden.

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Beijum weer mooi schoon,
nu jou pc nog, ik krijg steeds een vervelend bestand mee als ik jou blog open.
Groetjes Dick

Johan Fehrmann zei

Als meer lezers dat probleem hebben, hoor/lees ik het graag.

marianne zei

ja dat heb ik ook, en dat bestand krijg ik elke keer heel moeilijk weg.. heb er nu ongeveer een week lat van.. hoop dat het weg gaat, kijk en lees zo graag je site.. succses ermee..

Alie zei

ja, al een hele poos, dacht dat het aan mijn computer lag..