dinsdag 24 februari 2015

NIEUW IN BEIJUM, SCHOONHEIDSSALON BEAUTY & XTEND (t.o. gezondheidscentrum)

Het zag er de afgelopen weken zo kaal  uit. Maar gelukkig, er wapperen weer vlaggen aan de gevel en binnen zijn weer volop activiteiten te bespeuren. Sinds precies een week heeft de 42 jarige en 16 jaar in de wijk wonende Diana Maas een bedrijfje in het meest centraal gelegen winkelpand van Beijum. Het heet Beauty  Xtend. Tegenover het Gezondheidscentrum...

Bij binnenkomst valt de openhartige en welkome sfeer op. Diana: "Ik ben gewoon helemaal mezelf, mensen voelen zich in het algemeen vrij gauw op hun gemak bij me."
De praktijkruimte is aangenaam verwarmd, er klinkt muziek en er staat een behandeltafel.

Diana, waarom ben je Beauty & Xtend begonnen? "Ik vind het een uitdaging om vrouwen mooi te maken, ik heb cursussen haarextension en wimperextension gevolgd, evenals een cursus gellak en ik vind het prettig om al datgene wat ik heb geleerd in praktijk te brengen." Haar ogen en hele uitstraling verraden dat ze het leuk vindt wat ze doet. "Behalve dat ik het bezig zijn met klanten leuk vind, is het ook zo dat ik van het contact wat ik tijdens de behandeling met de mensen heb geniet. "

Zie de foto's links en boven. De dames die op de stoel liggen lieten allebei iets met hun wenkbrauwen doen. De blogger zag lange wimpers en lokken haar aan de wand hangen. Op een plank aan de muur stond een brainmachine. "Mensen kunnen ook komen voor brain-stimulatie of neurofeedback. Er zijn verschillende programma's mogelijk, sessies om te ontspannen, om een energie-boost te krijgen, om in diepe meditatie te raken of om de creativiteit te stimuleren." Het laatste kan ook voor mannen goed uitpakken, de blogger zal binnenkort eens een brainmachine-sessie bij Dianna in Beauty &Xtend ondergaan en er verslag van doen.

Vrouwen kunnen bij Diana terecht voor de genoemde gellak en Wimper extension, de haarextension bestaat uit hete wax en cold fushion. Voor vrouwen die wel eens willen weten wat dat allemaal inhoudt en een behandeling willen, kunnen bellen voor een afspraak: 06-55980235. Heb nog even geïnformeerd, als mannen belangstelling hebben voor genoemde aanbod...welkom.

Er is weer leven in de brouwerij in het winkelpand dat tegenover het Gezondheidscentrum aan de Emingaheerd ( officieel Barmaheerd, maar ja, wijkring...) zit. Je moet maar durven tegenwoordig om een nieuwe zaak in de markt te zetten. Diana Maas gaat het met veel motivatie en enthousiasme aan. Een kwestie van je nek durven uitsteken. Beauty Xtend, de jongste zaak van Beijum is open.

Open voor meer informatie het logo linksboven op Beijumnieuws!

1 opmerking:

Anoniem zei

Hééél veel suc6 kanjer!