donderdag 15 september 2016

TATOEAGES KUNNEN EMOTIONELE WAARDE HEBBEN


"Mijn moeder is al overleden, maar op deze manier heb ik haar toch nog een beetje bij me."
En: "Ik mis m'n vader nog elke dag, gelukkig heb ik een getatoeëerde afbeelding van hem op mijn rug."

Drie verschillende dames lieten de Beijumblogger de afgelopen tijd hun tatoeage zien.

Tatoeages met veelal een emotionele lading. Een moeder die niet meer is maar die een liefdevolle boodschap op de arm van haar dochter heeft achtergelaten. Een groet, vertellen hoeveel liefde er is en een kus erbij. Zie afbeelding boven. Tijdens het maken van de foto  kwam er een buurvrouw bijstaan die haar genegenheid voor Gilliano liet zien. Zie afbeelding rechts.

Foto beneden, de dochter van wijlen mijnheer Tel, voormalig bewoner van het woonwagenkampje in de Froukemaheerd, herdenkt en eert haar overleden vader. Zie hem desgewenst nog even op dit zeven jaar oude filmpje.

Vier jaar geleden lieten meer Beijumers hun tatoeage aan de blogger zien. Zie nog eens dit bericht.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Zo had destijds een grote fan van Brigitte Bardot haar initialen op zijn respectievelijke linker en rechter Bil laten tatoeëren. Trots kwam hij thuis en liet zijn vrouw de prachtige tatoeages zien. Hij bukte voorover en z'n vrouw zegt BOB ? Wie is Bob?

Anoniem zei

Mijn buurman kwam vorige week ook apetrots aan de deur met de mededeling dat hij een onderzeeër op zijn borst had laten tatoeëren. Enthousiast opende hij de bovenste 4 knopen van z'n overhemd, keek mij aan en riep "En ? Hoe vind je 'm"? Waarop ik moest bekennen "Maar ik zie niks...." "Oooh," reageerde hij "...dan is hij nu even onder..."