zaterdag 23 april 2016

HARTELOZE DIEFSTAL LAMPJES MET EMOTIONELE WAARDE


"Wil degene die de lampjes uit de tuin heeft meegenomen, deze aub weer terugzetten. Die heb ik van mijn moeder gekregen. Dit is het laatste kado en herinnering aan haar."

Wat voor een harteloze dief een paar luizige centen zijn, kan voor een gedupeerde hartverscheurend verdriet teweegbrengen.

Lezer Peter mailde bovenstaande oproep en schreef erbij:

Ik kwam het volgende tegen en zou hier graag wat aandacht aan geven, hele flauwe daad die de eigenaar diep in haar hart raakt.
Ik heb haar niet gevraagd of ik de foto met u kon delen, maar haar nummer staat op de foto. Nijensteinheerd.


De blogger heeft het nummer getracht te bellen, er werd niet opgenomen. Het kan zijn dat de afzender het niet op prijs stelt dat dit op internet gepubliceerd wordt. Geef dan even een seintje, het is zo te verwijderen.
Anderzijds, wellicht kan dit helpen de lampjes terug te krijgen. Mocht de dief het lezen: laat merken dat je een hart hebt. Mochten Beijumers meer weten over de lampjes, of dat die te koop zijn aangeboden, mail dan naar Beijumnieuws@ziggo.nl

Geen opmerkingen: