vrijdag 18 maart 2016

DODE HOND IN VUILNISZAK IN WINKELKAR IN DE SLOOT

Foto's Lijn6.com


Een gruwelijke vondst eergisteren in het Kardingerpark ter hoogte van de Fultsemaheerd. Er lag een dode hond in verre gaande staat van ontbinding in een afgesloten zak in een winkelwagen. De winkelkar lag in de sloot. 

Bovenstaande en rechter foto's staan op Lijn6.com. Er staat bij:

Op 16 maart jl. rond vier uur werd er een dode hond gevonden in Kardinge achter de Fultsemaheerd. Politie, dierenambulance en milieupolitie waren aanwezig. Het dier werd in verregaande staat van ontbinding onherkenbaar aangetroffen in een dichte vuilniszak in een boodschappenkar in de sloot. Volgens gemeentewerkers krijgen ze vaker dit soort meldingen. De politie gaat op verder onderzoek uit.

(Er staan meer foto's bij het bericht, open de link)

6 opmerkingen:

Anoniem zei

jeetje zeg wat triest.wat kan ik me hier boos op maken zeg arm beest.

Anoniem zei

moet ze ook met de eigenaar doen dumpen ergens
hoe durf je
sorry ik liet me even gaan

Anoniem zei

laat een foto zien straks van de hond, en ik beijumer honden lief hebber zal helpen de eigenaar te vinden als het dier geen chip heeft Mvg richard

Anoniem zei

Ik denk dat je de foto's niet wilt zien, er staat onherkenbaar op
Afschuwlijk wat een nare mensen hebben we in deze wereld, Bah

Unknown zei

Gvd wat zal dst arme beest t benauwd hebben gehad. En wat n angst!
Omg echt verschrikkelijk dit. Kheb r n brok van in mn keel

Anoniem zei

Het is te hopen dat de hond al dood was voordat hij in de zak terecht kwam.Het is vreselijk wat er met dieren gedaan wordt.Als je van je dier houdt doe je hem niet in een zak en smijt je hem niet in het water.Hopelijk wordt de dader gevonden en krijgt hij een zware straf en een forse boete.Hoe het dier aan z'n eind is blijft misschien een raadsel.Heel erg in ieder geval.Arm dier.