maandag 7 maart 2016

MOEDER ZIT EVEN MET KINDEREN TE CHILLEN OP PLEIN OOST


"Ik ben net bevallen. M'n twee weken oude dochter ligt in de wandelwagen en zo kan ik mooi m'n ander kind in het oog houden."

Zonnebril op. Baby in een warme wandelwagen. Ouder kindje speelt verderop op het plein. Vanmiddag tegen half vier was dat. Koud, een paar graden boven nul. De kersverse moeder: "Ik verheug me er op als de fonteintjes van 't zomer weer aan gaan, heerlijk dat de kindjes dan weer tussen het water kunnen poedelen." Begrijpelijk, zie dit bericht.

Een van de jongste, en wellicht dé allerjongste Beijumer, lag ondertussen lekker te slapen in de wieg. Stel dat het meiske 85 jaar oud gaat worden, mensen kinderen, dan maakt ze de eeuwwisseling 2099/2100 mee. Hoe zal de wereld er dan uit zien?

Moeder genoot: "Ik woon hier vlakbij. Heerlijk om even met mijn kinderen naar Plein Oost te kunnen wandelen."

Geen opmerkingen: