woensdag 23 maart 2016

HONDEN IN BEIJUM (59)

Het hondje dat we op de foto zien woont in de Onnemaheerd. Ze slaapt in een reiskoffer en boven haar 'mand' hangt de tekst: Try being nicer, if you will try being smarter.

Tijd om het bazinnetje te laten vertellen:
"Zara is 6 jaar oud, is een Cavalier King Charles Spaniƫl. Ik vond de standaard hondenmanden altijd saai en niet in ons interieur passen. Vandaar de mand. Zara is een schatje. We hebben lang gezocht naar een passend ras. Omdat ik niet elke dag evenveel energie heb, wilde ik graag een hond die twee uur kan wandelen, maar ook genoegen kan nemen met 3 keer een kwartiertje naar buiten. Daar kwam de Cavalier King Charles als beste ras uit. En dat klopt als een bus! Zara houdt van uitslapen, houdt niet van de regen en vindt het leuk als er visite langskomt. Net als wij, mijn vriend en ik, dus!"

En waarom die Engelse tekst boven het beestje? "Dat is meer toeval dat die boven haar mand hangt. Het bordje heb ik een keertje voor m'n vriend gekocht."
(I.v.m. een programmatiefout verschijnt dit bericht later online dan gepland)


Geen opmerkingen: