Snel hapsnap fotograferen en bloggen heeft zo zijn nadelen; je vergeet wel eens iets. Het overkwam me in onderstaand bericht over de kapster op Innersdijk. En nu weer. Deze jongemannen gingen de deuren langs in verband met enegielevering en ze noemden ook een naam.
Of ik de naam van de website er even bij wilde vermelden. Het tijdstip waarop ze kwamen vond ik niet echt handig, waarom altijd tijdens het huiselijke spitsuur, het avond eten? Ok, iedereen is dan thuis dus de meeste kans op respons. Maar wel irritant. De jongeman links noteerde de naam van deze site en wilde vanavond even kijken. Jongen, reageer even, dan benoem ik nog even de naam van het bedrijf waarvoor jullie werken!
Of ik de naam van de website er even bij wilde vermelden. Het tijdstip waarop ze kwamen vond ik niet echt handig, waarom altijd tijdens het huiselijke spitsuur, het avond eten? Ok, iedereen is dan thuis dus de meeste kans op respons. Maar wel irritant. De jongeman links noteerde de naam van deze site en wilde vanavond even kijken. Jongen, reageer even, dan benoem ik nog even de naam van het bedrijf waarvoor jullie werken!
Naschrift, het vergroten van de foto met het handje bracht me gelukkig de oplossing! Ik zag de naam Rendo staan op de paparassen. Kijk op http://www.rendo.nl/
1 opmerking:
Deze heren zijn werkzaam voor een nieuw werkgelegenheidsproject in Noord-Nederland genaamd de Radar Salesschool. De Radar Salesschool is een uniek samenwerkingsverband tussen RadarAdvies uit Amsterdam en verkoopadviesbureau Arie van der Steen uit Heerenveen. Het project biedt werkzoekenden een combinatie van opleiden, trainen en coachen en het uitvoeren van diverse werkzaamheden binnen de sales. Hierdoor krijgen kandidaten een aanzienlijke portie kennis en ervaring waarmee een vervolgstap naar reguliere sales-functies eenvoudiger gemaakt wordt. Gedurende het project krijgen kandidaten een marktconform uurloon (ook tijdens de lessen) en zijn er aantrekkelijke bonussen te behalen. Kandidaten worden tijdens het project intensief begeleid en gecoached, eventueel ondersteund met een zeer uitgebreide assessment test en zullen kandidaten ondersteund worden bij uitstroom. Kortom: een compleet pakket gericht op het versterken van de competenties van de kandidaten en vereenvoudigen van het vinden van een geambieerde baan!
Het verkopen van energie en ondersteunen en adviseren bij het overstappen van leverancier is een eerste klus voor de Radar Salesschool. U kunt zich voorstellen dat onze kandidaten zich zeer sterk zullen ontwikkelen binnen de marketing, sales en communicatie aangezien deze vorm van marketing bekend staat als één van de moeilijkste. Uiteraard worden onze kandidaten hierbij ook niet in het diepe gegooid en zal er continu ondersteuning zijn door een verkoopadviseur en jobcoaches. De Radar Salesschool is inmiddels hard op zoek naar andere klussen waarmee de baan gevarieerd gemaakt wordt en sleur binnen de werkzaamheden voorkomen kan worden. Heeft u ideeën voor een campagne, denkt u dat onze mensen u kunnen ondersteunen bij het promoten van uw product en/of dienst, wilt u meer weten over de Radar Salesschool of heeft u wellicht zelf interesse voor deze afwisselende en uitdagende baan neem dan vrijblijvend contact op met Paul Boas van Radar op 06-53431921 of via p.boas@radaradvies.nl.
Met vriendelijke groet namens de Radar Salesschool,
Paul Boas
Een reactie posten